Infokager, e-post og stilark til mozilla

Hvis der er andre derude der godt kan lide:
1. Mozilla
2. En konsistent oversat brugergænseflade

så har I nu muligheden for at få mozilla til at bruge 'infokage',
'e-post', 'stilark' og 'kildetekst'. Det kræver bare at I henter min
udgave af oversættelsen fra
  http://www.sslug.dk/~grove/langdadk.xpi

Eftersom java stadig overfører sig sært på min maskine, og jeg ikke har
kunne komme til at læse Gunnars nye forklaring (de par gange jeg har
prøvet er fobindelsen timet ud) har jeg ikke engang forsøgt at bruge
mozilla-translator, men derimod emacs.

I modsætning til sidst jeg rodede i oversættelsen har jeg denne gang
ikke smadret composer (ikke at jeg har indset hvad folk vil med den, men
det er en anden sag). Denne gang har jeg også bevaret en kopi af
oversættelsesgruppen oversættelse og lavet en lap, så jeg skulle få nemt
ved at gennemføre rettelserne på senere udgaver af oversættelsen fra
oversættelsesgruppen.

I må gerne lade mig vide hvis I gør brug af min udgave, så jeg ved om
jeg i fremtiden skal bruge tid på at lægge den frem.

.Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.