Re: [LOCALE] Test betaudgave af dansk mozillaoversættelse.

Gunner Poulsen skrev:

> Det har jeg også altid været varm på. Det er jo
> typografien der ændres.  Stilark virker lidt
> undersættelsesagtigt.

"Typografiark" betegner en ubetydelig delmængde af
"stilark". Det er korrekt at CSS typisk kun bruges til at
angive skriftsnit og andre typografiske detaljer, men selv
CSS kan en hel del mere end det. Stilark kan for eksempel i
princippet også bruges til at vejlede oplæsningen af en
webside. I en forhåbentlig ikke alt for fjern fremtid regner
jeg med at kunne skrive noget i stil med:

   .ellemann {
     pitch: 8973;
     volume: 0.2;
     ...;
   }

Så mine udtalelser om EU bliver læst op med Uffe Ellemann
Jensens klare røst.

Jacob
--
Henriks signatur er på sommerferie her.