Re: [LOCALE] Test betaudgave af dansk mozillaoversættelse.

Torsdag den 4. juli 2002 11:26 skrev Henrik Christian Grove:
> Jeg har også overvejet at droppe mozilla til
> fordel for galeon eller noget andet der er ordentlig oversat

Jeg kender mange der _har_ droppet alle de danske Linux-oversættelser fordi de
mener at de er dårligt oversat.

> Det eneste minus jeg kan se er den forvirring der vil kunne opstå ved at
> have to oversættelser, men det synes jeg umiddelbart er en mindre ting.

Det er et spørgsmål om holdninger. Det er ret tydeligt at der er mange
mennesker i hver "lejr". Det ville være en skam at undertrykke den ene gruppe
mennesker, blot fordi den anden kom først til mølle. I Mozillas tilfælde kom
"cookie"-folkene først. I Linux' tilfælde kom "infokage"-folkene først.

Hilsen
Lars