Re: [LOCALE] Endelig Mozillapakke ude!!

Undskyld det sene svar.

2) Hent vores sprogpakke og installer den.

Det har alle her vel gjort.

Vi har frigivet den endelige 1.0 Final pakke som kan hentes via http://www.mozillatranslator.org/browser_download_1.jsp

3) Gå ind i MozillaTranslator og vælg import > translation. klik dig frem til sprogfilerne (/usr/lib/mozilla-1.0.0/chrome/ på RedHat) og importér dem.

Nu er jeg ikke typen der klikker mig frem når jeg bare kan skrive
/usr/lib/mozilla-1.0.0/chrome/da_DK.jar (jeg har mozilla liggende et
andet sted, men lad os nu ikke forvirre begreberne). Mit spørgsmål er så
bare om man kun skal importere den ene fil, en helt anden fil eller
måske de fire da* filer? Og skal man skrive da_DK udfor locale?

Se min nye vejledningen på http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/mozillatranslator/im-hele.php

Er der noget der er uklart?

Gunner.