Re: [LOCALE] Re: FW: Call for dpkg translations on v1_9 branch

Ole Laursen wrote:

> Claus Hindsgaul står for oversættelsen af dselect (jeg går ud fra at
> dpkg hører under det?).
Korrekt. Jeg indsendte i går en opdateret dpkg-oversættelse, der bl.a.
retter en fæl fejloversættelse af:
   "Selecting previously deselected package."
   -> "Vælger pakker, der tidligere var valgt med 'dselect'."
Jeg må have spist svampe da jeg oversatte den i sin tid :-)

> Forresten, Claus, vil du sende oversættelsen ind til kommentering når
> du er færdig? Jeg har sikkert et par kommentarer til et nogle ting som
Gerne (når jeg kommer hjem til filerne).

Claus
--
Claus Hindsgaul
sslug@sslug