Re: [LOCALE] Kan man ikke lave et script til at hente da.po-filer?

Gunner Poulsen <sslug@sslug> writes:
> Det var også der jeg strandede. Er der nogen der kan påvirke Gnome osv. til
> at organisere deres CVS så dette er muligt.

Det er jeg næsten 100% sikker på er umuligt. Det nuværende system
fungerer jo ellers fint, po-filerne ligger i de moduler de hører til.

> Kan man ikke lave noget med wildcards som duer?

Jeg tror ikke der er en bedre løsning end at opremse de moduler der er
brug for. Du kunne selvfølgelig hente alle modulerne ned, og så blot
foretage en

  cvs update */po/da.po

men så får du jo ikke nye moduler med.

Alternativt kunne du prøve at kigge i 'gnome-i18n'-modulet i Gnomes
CVS i kataloget "status". Der ligger bl.a. en fil ved navn
cvs-download.pl som måske kan være brugbar.

Hvis alt andet fejler, er der selvfølgelig altid klippe-klistre-løsningen:

  NAVN=gnome-core
  GREN=gnome-core-1-4
  cvs co $NAVN/po/da.po -r $GREN && mv $NAVN/po/da.po $NAVN.po && rm -rf $NAVN

  NAVN=gnumeric
  GREN=
  cvs co $NAVN/po/da.po -r $GREN && mv $NAVN/po/da.po $NAVN.po && rm -rf $NAVN

Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/