Re: FW: Call for dpkg translations on v1_9 branch

"Karl E. Jorgensen" <sslug@sslug> writes:
> Denneher mail dukkede op på debian's dpkg postliste ("mailing list", jeg
> har boet for længe herovre...).
>
> Det ser ud til at de har tænkt sig at release den nye version af dpkg en
> gang i weekenden. Desværre aner jeg ikke hvad der skal til for at
> oversætte den :-(, men jeg formoder at I er interesseret?
>
> Fejlen han refererer til kan ses på
>     http://bugs.debian.org/99816
> ( > ca 487 kb i HTML... ! )
>
> ----- Forwarded message from Adam Heath <sslug@sslug> -----
>
> Date: Sat, 26 Jan 2002 16:27:29 -0600 (CST)
> From: Adam Heath <sslug@sslug>
> [...]

Claus Hindsgaul står for oversættelsen af dselect (jeg går ud fra at
dpkg hører under det?).

Forresten, Claus, vil du sende oversættelsen ind til kommentering når
du er færdig? Jeg har sikkert et par kommentarer til et nogle ting som
har irriteret mig lidt tid. En af dem er at teksterne i
velkomstskærmen er lidt længere end 80 tegn brede så de bliver delt på
højst uhensigtsmæssig vis når man starter dselect op i konsollen når
man er kommet til at opgradere til en uheldig version af X... :-)

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/