Re: [LOCALE] Kan man ikke lave et script til at hente da.po-filer?

Det ser ud til at Gnu-projektet har samlet en del af deres på
http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/teams/PO/da/ Måske er der en cvs-indgang
til dette arkiv - eller kan du bygge hentning af nye versioner via http (wget?)
ind i scriptet?

Gunner.

Gunner Poulsen skriver: