Re: [LOCALE] Kan man ikke lave et script til at hente da.po-filer?

Gunner Poulsen skrev:

> Er der ikke nogen der kan bikse et shellskript sammen
> der hentede de nyeste da.po filer (og kun de danske
> filer) via annonym cvs på både KDE, Gnome, GNU og evt.
> Sourceforge?

Jeg tror det store problem er at holde styr på, hvor de
forskellige projekter gemmer deres danske oversættelser.
Nedenfor er der en start, hvis en eller anden kan give mig
et vink om hvor man henter andre projekters danske
oversættelser. På grund af Gnome-projektets organisering af
deres CVS-arkiv, er det temmelig håbløst at hente deres
danske oversættelser over CVS. Jeg har ikke set på andre
projekter.

#!/bin/tcsh
#-------------------------------
#--  Hvor?

if ( ${?oversættelser} ) then
   set oversættelser = ${HOME}/oversættelser
endif

#-------------------------------
#--  Hent KDE-oversættelserne:

if ( -d ${oversættelser}/kde/kde-i18n/da ) then
   cd ${oversættelser}/kde/kde-i18n/da
   cvs update
else
   mkdir -p ${oversættelser}/kde || exit -1
   cd       ${oversættelser}/kde || exit -2
   echo ':pserver:sslug@sslug:/cvs A' >> ~/.cvspass
   cvs -d :pserver:sslug@sslug:/cvs checkout kde-i18n/da
endif

Jacob
--
Growing older is compulsory. Growing up isn't.