Re: [LOCALE] Debianmanual boot-new.sgml

> Det er nævnt i inst-methods.sgml.

Nå, jeg synes nok alligevel jeg kunne huske at der stod noget om det
et eller andet sted, men jeg har efterhånden læst så mange igennem at
jeg ikke var sikker på om jeg huskede rigtigt. :-)

> ???? Der beskrives andetsteds i manualen, hvordan man indsender
> fejlrapporter vedrørende installationen. Er det sådan noget, du savner??

Nja, jeg mener bare at der mangler en lydeffekt efter at navnet på det
eneste Sande redigeringsprogram er dukket op, og at det vel må tælle
som en fejl (måske ikke en "showstopper", men da i hvert fald
critical)...

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/