Re: [LOCALE] Debianmanual boot-new.sgml

Tak for endnu et gennemkig.

Ole Laursen skrev Fredag den 25. januar 2002 11:37:

> Det første projekt jeg deltog i på universitetet handlede om
> kryptering. Jeg mener vi kaldte "brute force" for "udtømmende
> søgning". Det betyder nok ikke så meget her når der nu er en fin
> parantes til at forklare begrebet, men ellers var en mulighed
>
>   og angribe den med en udtømmende søgning

Når nu der er skrevet en fin forklaring på det, vil jeg da bruge det (dog
nok mindre kendte) danske udtryk, tak.

> Hm, hvis du kan tage kontakt til forfatteren af dette afsnit, burde du
> måske gøre ham opmærksom på at det kunne være en idé at forklare hvad
> PPP er for noget før vedkommende begynder at beskrive hvordan man
> sætter det op (eller det står måske beskrevet i et afsnit før?)...

Det er nævnt i inst-methods.sgml.

> Der mangler en lydeffekt efter sidstnævnte - noget i retning af "bim
> bam bim bam BIM BAM BIM BAM BUM TAAADAAAAAAAAAAAAAA!". Hvor indsender
> man fejlrapporter?

???? Der beskrives andetsteds i manualen, hvordan man indsender
fejlrapporter vedrørende installationen. Er det sådan noget, du savner??

> eller "mellemvært"

Menuerne skriver "proxy". Jeg ændrer dog teksten til "angive din
proxy-server".

> Med alle de forskellige opstartsindlæsere der findes, begynder jeg at
> forstå behovet for GRUB.

Ja, der det fylder en del, når manualen skal gennemgå den alle.

--
Claus Hindsgaul