Re: [LOCALE] Debianmanual kernel.sgml

Claus Hindsgaul <sslug@sslug> writes:

>  "If configuration fails, check
> your wires and the log on tty3, or else move on and configure the
> network manually"

Åh, der går en prås op for mig nu. Jeg havde vist ikke læst det
særligt grundigt, jeg kigger mest efter syntaksen. :-)

Hvad med "Hvis opsætningen mislykkes, så prøv at tjekke kablerne eller
kig på loggen på tty3. Ellers forsæt opsætningen af netværket manuelt."?

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/