Re: [LOCALE] Debianmanual kernel.sgml

Claus Hindsgaul <sslug@sslug> writes:
> Endnu et afsnit i føljetonen.

Du burde prøve at sende dem ind til DR. Det kan være jeg kan få dem
læst op så...

> Du kan indtaste stien manuelt eller bruge <tt>&lt;...&gt;</tt>-knappen
> til at søge i filsystemtræet.

Måske "at gennemse filtræet".

> Efter valg af medie, vil du blive spurgt om det præcise katalog, der

Minus komma efter "medie".

> indeholder de ønskede filer (som kan afhænge af din
> underarkitektur). Bemærk, at systemet kan være ret følsomt overfor, at
> filerne ligger nøjagtigt på det sted, der angives, inklusive

"over for" skal vist være i to ord her (jeg mener at hele (halve)
sætninger også kan være styrelser).

> Vælg "netværk" og angiv Debianarkivets URL og stil til

stil -> sti

> vælge at hente filerne gennem en proxy-server. Angiv blot serveren <![
> %FIXME [ <strong>...this sentence isn't finished...</strong> ]]>

Eller "gennem en mellemvært".

> Derefter vil programmet <prgn>modconf</prgn> blive kørt. Det er et
> simpelt, program, der viser kategorier af kernemoduler og lader dig gennemgå

Komma for meget før "program".

> for eksempel kan du være nødt til eksplicit at indlæse et netkorts

Med stort 'F'.

> Visse moduler kræver angivelse af parametre. For at se, hvilke

Minus komma efter "se".

> Spring frem til <ref id="install-base">.  Hvis opsætningen
> mislykkes, kan du tjekke kablingen og loggen i tty3. Ellers kan du
> fortsætte opsætningen af netværket manuelt.

Det er "kablingen" og ikke "koblingen"?

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/