Re: [LOCALE] Debianmanual partitioning.sgml

Ole Laursen skrev Lørdag den 19. januar 2002 17:40:

> Undskyld forsinkelsen, men jeg har haft travlt med andre gøremål. Min

Du behøver slet ikke at undskylde. Det er fedt at få det gennemarbejdet. Så
må det tage den tid, det tager.

> Måske
>
>   spiser -> æder

Min dansklærer var nu meget imod det ord. "Det er kun dyr, der æder!". Men
du har nok ret: programmer og computere kan også godt æde :)

> I øvrigt står der "Debian Linux"? Er det en fejl i originalen?

Ja, det vil jeg mene. Det burde hedde Debian GNU/Linux, Det retter jeg også
i den engelske original.

> Måske s/flere/ekstra/

Hmm, jeg vil være på tværs og ændre til "yderligere".

> Der kan man bare se. Det vidste jeg ikke. Gad vide om ext3 er bedre på
> det punkt eller man skal søge helt andre veje?

Jeg vidste det heller ikke før - og der er ingen uddybning eller henvisning
i Debianmanualen. Dog tror jeg ikke, at ext3 ændrer noget ved det, da den
er bygget fuldt ud ovenpå ext2.

Claus

--
Claus Hindsgaul