Re: [LOCALE] Debianmanual rescue-boot.sgml

Ole Laursen skrev Søndag den 6. januar 2002 18:25:

> Op halv-flash?

Ja, den er helt forkert. Det skulle være:  På "halv-flash"-...

Eng: For "half-flash" machines such as the various evaluation boards

> Skal "Hvis" i parantesen ikke være med lille?

Jeg tror nok, det er valgfrit, men kan ikke finde reglne i RO. Men du har
ret. Det virker nok mest logisk med lille 'H'.

--
Claus Hindsgaul