Re: [LOCALE] Drop-shadow?

Jeg tror det er det der kaldes en slagskygge.

Når jeg pøver det i GIMP har det intet med dråber at gøre.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, men du kan se skyggeeffekten hvis
du gør følgende:

Tag en lommelygte og et stykke papir.
Hold papiret en centimeters penge over en hvid flade.
Lys med lommelygten på papiret skåt oppe fra venstre.
Den tydelige skygge under papiret er en "drop shadow"

Hilsen Johnny :o)