Re: [LOCALE] Frivillig til oversættelse af Evolution?

On Sun, 12 Aug 2001 01:00:33 Ole Laursen wrote:
> Så der er
> brug for en frivillig, ellers sker der ikke noget overhovedet.

Det er en ønske opgave som jeg bare ikke har tid til nu.

> Den nuværende oversættelsesfil kan f.eks. findes på
>
>   http://www.klid.dk/gnome/evolution/po/da.po

Har kigget på den, der er meget at lave.
Der er også nogle helt underlige oversættelser,
feks. Oversættelser af landenavne. :)

Jeg kan meget godt lide at bruge Evolution,
men jeg kan ikke overholde den tidsfrist som
du opridsede.

Spørgsmålet er så om det er bedre end slet ikke,
eller om det er værre end ikke at gøre noget?

I bund og grund vil jeg egentlig gerne.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo....
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.