Re: [LOCALE] Automatisk indsendelse af nye ord fra vim

Anders:

> Jeg har syntax-highlightning i vim, så mine
> forkertstavede ord, og ikke eksisterende ord i ordlisten
> farves røde. Jeg ville gerne have den feature at jeg
> kunne trykke på en knap, som udfører et shellscript, der
> putter det ind i min lokale ordliste, og giver SSLUGs
> orddatabase besked.

Det vil være fint.

> Det skal også værre sådan at, hvis jeg gør det to gange,
> så tæller det ikke med som to godkendelser af ordet i
> orddatabasen.

Hvis du bare indsender registreringen med dit navn og din
epostadresse, så sørger systemet selv for at ignorere
eventuelle dubletter.

> Jeg er i øjeblikket ikke online hele tiden. Nogle
> forslag?

Så skal du lave noget med et program der bliver kaldt når du
åbner din forbindelse. Det skal så læse din personlige
ordliste, sammenligne den med en liste med ord der allerede
er indsendt (for at reducere trafikken) og sende de endnu
ikke indsendte ord til orddatabasen.

Følgende kode registrerer "sammenligne" som korrekt (i mit
navn):

set word  = 'sammenligne'
set name  = 'Jacob+Sparre+Andersen'
set email = 'sslug@sslug'
lynx -dump "http://hugin.ldraw.org/cgi-bin/wordlist/dansk?name=${name}&email=${email}&done=&word1=${word}&check1=correct";

(afprøvet i tcsh)

Man kan sende flere ord på en gang med "word2"+"check2" osv.

Jacob