Automatisk indsendelse af nye ord fra vim

Jeg har syntax-highlightning i vim, så mine forkertstavede ord, og ikke
eksisterende ord i ordlisten farves røde. Jeg ville gerne have den
feature at jeg kunne trykke på en knap, som udfører et shellscript, der
putter det ind i min lokale ordliste, og giver SSLUGs orddatabase
besked. Det skal også værre sådan at, hvis jeg gør det to gange, så
tæller det ikke med som to godkendelser af ordet i orddatabasen. Jeg er
i øjeblikket ikke online hele tiden. Nogle forslag?

Min første tanke var, at tilføje ordet til en fil, hvis indhold jeg
engang i mellem smed over i databasen med webinterfacet, hvorefter jeg
slettede filen. Men det synes jeg er noget besværligt.

Man kunne også sende en mail, hvis der ellers er en eller anden
automatisk mail->ordliste gateway. Det ville ganske smart, da det ikke
ville blive umuligt hvis jeg ikke var online.

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk