Re: [LOCALE] RO i Galeon tips

> Nej, men hvilke websteder der er relevante er i høj grad
> noget der er sprogspecifikt og derfor kan disse henvisninger
> selvfølgelig oversættes. Ikk'?

Den relevante adresse optræder skam i .pot-filen og jeg har ændret
den til RO-adressen (den med 1-tallet) - jeg havde faktisk skrevet en
note til mig selv om at jeg burde finde et dansk sted i stedet for
Merriam-Webster, men havde så siden glemt alt om det.

Tak til alle i tråden for hjælpen.

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/