Re: [LOCALE] RO i Galeon tips

Kim:

> du vil have at de skal lave en speciel dansk
> distribution af Galeon?

Nej, men hvilke websteder der er relevante er i høj grad
noget der er sprogspecifikt og derfor kan disse henvisninger
selvfølgelig oversættes. Ikk'?

> Jeg mener ikke disse links er med i nogen af de
> oversættelsfiler jeg har rodet med til galeon, men det
> kan da være det har ændret sig.

Ellers _skal_ det ændres.

> Konquror ved jeg ikke med....Det er jo KDE :o)

Jeg kan prøve at finde en stakkels KDE-udvikler at genere.

Jacob
--
"Dansk sprognævn er en flok spader!
 Cognac kan kun staves på én måde"