Re: [LOCALE] RO i Galeon tips

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Claus og Leo:
>
> Kan I ikke prøve at gribe fat i de respektive vedligeholdere
> eller oversættere af Galeon og Konqueror og få dem at føje
> henvisningerne til standarddistributionerne?

du vil have at de skal lave en speciel dansk distribution af Galeon?
Det tvivler jeg på de vil, og jeg tror heller ikke de gider have det med
i standard versionen (så mange danskere er vi heller ikke der bruger
den).

Jeg mener ikke disse links er med i nogen af de oversættelsfiler jeg har
rodet med til galeon, men det kan da være det har ændret sig.

Konquror ved jeg ikke med....Det er jo KDE :o)

--
It was all so different before everything changed.