Re: [LOCALE] Engelske tastaturgenveje = danske (var diversegnøf)

> Jeg har mistanke om at det lader sig gøre i KDE. Jeg har i
> det mindste set noget, der tydede på det.

Ja, det hører jeg. Men i noget af det oprindelige brev som jeg
slettede, stod der noget i retning af "for Gnome-oversættelserne gør
vi..." (naturligvis på svensk). Det var dét der undrede mig. :-)

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/