Re: [LOCALE] Regnskabsord

> Hvis vi finder på navnet børskode, mener vi så kortnavn eller
> fondskode? Jeg ville gætte på det sidste.

Husk at når man oversætter er der næsten altid en hel masse kontekst
til hjælp. Især når det som her drejer sig om et grafisk program.
Så det behøver ikke nødvendigvis at være så vigtigt at være 100%
præcis - det går nemlig ofte ud over brugervenligheden. Tænk på hvor
besværligt det er at læse lovtekster (hvor præcisionen dog naturligvis
er nødvendig :-).

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/