Re: [LOCALE] Diverse kortspilsnavne

onsdag 13 juni 2001 23:34 skrev Claus Sørensen - Formand for KLID:
> #: aisleriot/translatable_game_names.h:20
> msgid "Eagle wing"
> msgstr "Ørnevinge"
Jeg sad i går og spillede nogle af de omtalte kabaler for at se om
der var nogen jeg kunne kende. Men der var ikke meget der ringede men
Når man ser på "Eagle wing", bør det nok oversættes til:
msgstr "Ørnevinger"  (flertal)
Da kortene danner to vinger.

                 @(~Ô^Ô~)@
  -------------oOo---U---oOo-------------