Re: [LOCALE] Diverse kortspilsnavne

Tirsdag 12. Juni 2001 18:20 skrev Anders Bo Rasmussen:

> Hvis det er den kabale, jeg spillede som barn, hedder den da vist
> blot ur.

Jeg har desværre heller ikke lige applikationen ved håndan, man hvis
det er den kabale hvor man lægger kortene rundt i en diamantform (et
ur) samt et kort i midten, så hedder kabalen rigtig nok simplethen ur.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark