Re: den danske ordliste

[ med kopi til sslug-locale og flug ]

Kasper:

> 1. jeg er ligeglad med hvor stor filen er, mit ønske er
>    at mine programmers spellchecker har et ordenligt
>    ordforråd, og i forhold til hvad IE5.5 fylder (det er
>    vist 30 mb) så er 2-3 eller 4 mb ingenting :-)

Ok.

Nu bliver der også pakket en zip-fil med ordlisten i et i
øvrigt ukomprimeret format. Det skulle DOS-, OS/2- og
Windows-brugere kunne have nytte af.

For at prøvekøre pakkeroutinen har jeg pakket nye udgaver af
de danske, færøske og svenske ordlister:

 * dsdo-1.4.11 (se http://da.speling.org/ for mere information)
 * fotr-0.1.4  (se http://fo.speling.org/ for mere information)
 * sol-1.3.2   (se http://sv.speling.org/ for mere information)

Zip-filerne er noget større end de almindelige gzip'ede
tar-filer, da jeg ikke har benyttet `sq` til at pakke
ordlisterne yderligere.

Jacob
--
"It's not a question of whose habitat it is,
 it's a question of how fast you hit it."