Re: den danske ordliste

Hej Kasper.

> Er det ikke muligt at hente den danske ordliste i råt
> format, altså ikke noget ispell format eller noget her..
> men ren ascii ord for ord? således man kan anvende
> ordlisten i andre programmer?

Nu ved jeg ikke _hvor_ råt et format du vil have den i, men
kan du ikke bruge

   http://da.speling.org/filer/dsdo-1.4.10.tar.gz

?

(du får brug for gunzip, (g)tar og Perl for at få en rå
 ordliste kodet i Latin-1)

Hvis du fortæller mig hvilket format du foretrækker, så skal
jeg gerne føje det til min pakkeroutine.

Jacob
--
Warning: Dates in calendars are closer than they appear.