Re: [LOCALE] Licensen på den svenska ispell-ordlistan

>  b) folk vil distribuere ordlisten oversat ind i et
>     lukket program (og det mener jeg er dumt - uanset om
>     programmet er åbent eller lukket)

Det er stort set det jeg gør med ispell pakkerne til
debian. Oversætter ordlisten til et ikke-menneskelæsbart format.

--
  GNU sutter vel i det hele taget på mange måder når man først er
  holdt op med at falde i svime over at det er frit. Synd vi ikke