Re: [LOCALE] Den danska ordlistan och den svenska

Martin:

> Jag har postat här förut om den svenska ordlistan.
> Jag skulle vilja ha ett liknande system för den svenska
> ordlistan som för den danska. Är det någon som är
> intresserad av att hjälpa mig med det?

Det er strengt taget allerede sat op på

   http://hugin.ldraw.org/cgi-bin/wordlist/svenska

Skriv til mig privat, så vi kan arrangere at du får adgang
til maskinen. Tilsvarende bør vi også sætte "sv.speling.org"
op.

Jacob
--
"Historien bliver skrevet af vinderne,