Re: [LOCALE] Re: [BOG] Shellscript -> skalskrift?

Christian Borup wrote:
> Kommandoliste?
> Det kan I da ikke mene. Et "shell script" er mere end blot en liste af
> kommandoer.
Som tidligere nævnt. Jeg er godt klar over at et shel script er mere end en
liste. Men en tekstbehandler er oftest også mere end et program der behandler
tekst.

Et navn skal ikke altid være en superforkortet manual. En cd-brænder, sætter jo
ikke ild til en cd!

                 @(~Ô^Ô~)@
  -------------oOo---U---oOo-------------
  |                                    	|