Re: [LOCALE] Sprogforskers nye bog.

Peter Makholm skrev:

> Prøv at læs kommentarene i dk.kultur.sprog. Hun lyder ikke helt klog,
> men det bør man selvfølgelig læse hele interviewet for at kunne sige
> med sikkerhed.

Tak for hintet. Næh, det er ikke nemt.

Nu ved jeg snart mere, for jeg kunne ikke dy mig for at
bestille "Sprogrenserordbog" på forlaget, som bekræftede
min email bestilling kl. 23 og ville afsende varen imorgen.

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0
sslug@sslug        | This email does not contain any biased lawyers