Re: [LOCALE] Re: [BOG] Shellscript -> skalskrift?

Martin:

> Ja undskyld hvis det er nævnt før. Jeg er ny på denne
> liste. Men hvad med 'komandoliste'.

Glimrende!

> For den forholdsvis nye bruger siger det en del mere. En
> liste af kommandoer, som bliver udført.

Man kan selvfølgelig lidt mere end bare give en liste med
kommandoer, men jeg tror du har ret i at folk vil forstå
det.

Jeg vil foreslå at "komandoliste" kommer på Hsdg.'s ordliste
som en foretrukken oversættelse af "shell script".

Jacob
--
Harddiske er binære enheder: Enten er de nye, eller også er de fyldt op.