Re: [LOCALE] Re: [BOG] Shellscript -> skalskrift?

Jacob Sparre Andersen wrote:
> Det kan jeg ikke lide. Så skal det vel snarere være et
> kommandofortolkerprogram. - Det er bare et ret langt ord.
Ja undskyld hvis det er nævnt før. Jeg er ny på denne liste.
Men hvad med 'komandoliste'. For den forholdsvis nye bruger siger det en del
mere. En liste af kommandoer, som bliver udført.

                 @(~Ô^Ô~)@
  -------------oOo---U---oOo-------------
  |                                    	|
  |  Stud. Ing. 			|