efternavne

Nu har vi jo alle godkendte fornavne med i ordlisten, så ville det ikke
være naturligt om vi prøvede at få nogle efternavne med også ?
Jeg tror jeg har foreslået det før, men nu prøver jeg igen. Min ide er at
søge navnebogen igennem og tage alle efternavne der optræder mere end lad
os sige 10 gange. På denne måde undgår vi firmanavne og alt for
usædvanlige efternavne, men får både Jensen, Hansen og Peddersen med.

Jeg har prøvet at se om jeg kunne få et af netstederne (krak,teledanmark,
909) til at give mig oplysningerne uden det store held. Er der nogen som
har en cdrom med nummeroplysinger som kan hjælpe?

Sune

PS: (til Keld) jeg har fundet en måde at skrive å på. Problemet er vist at
jeg bruger iso8859-1 som tegnsæt men ISO 9995-3 som keyboard, og den er
lavet til iso 10646. Jeg løste det ved at bruge multi-tast (som
understøttes/defineret? af iso8859-1)
<multitast> a *
hvor multitast i mit tilfælde var flyvende tæppe tasten.
Hvis min analyse er helt hen i vejret vil jeg meget gerne høre en bedre
forklaring.