Re: [LOCALE] www.speling.org

Claus:

> Når I andre kritisere da.speling.org, så vil jeg
> kritisere hovedsiden:
>
> Hvad med kontaktinformation til dem, som gerne vil have
> et speling.org underdomæne?

Det har jeg tilføjet.

> Jeg havde nemlig tænkt mig, at fortælle om speling.org,
> når jeg skal holde foredrag om Linux i Danmark, da jeg
> mener det er en let måde for folk at bidrage på.

Det lyder fint. Vi roder for tiden med at få pudset det
webbaserede ordlistekorrekturlæsningssystem så meget af, at
det er overkommeligt at tilbyde andre at de kan få systemet
sat op for dem på tyge.sslug.dk (pt. kører det på en maskine
på Risø og kræver en smule overvågning fra min side).

> Findes informationer om den webbaserede kontrol af
> indtastede ord på engelsk?

Ikke meget. Jeg har skrevet en smule, jeg vil lægge ud, når
jeg har fundet det. Hvis du sætter din oser^H^H^H^Hbrowser
til at sige at du er bedre til engelsk end til dansk, kan du
vist let danne dig et overblik over hvad der er af
information på engelsk på da.speling.org.

Jacob
--
"Any, sufficiently complicated, experiment is indistinguishable from magic."