Re: [LOCALE] da.speling.org

> Det er med vilje at kataloget med filer ligger uden en
> indeks-fil, hvorimod jeg må indrømme at det er en fejl hvad
> angår installationsvejledningerne.
>
> Jeg mener, men bliver gerne korrigeret, at der bør være
> direkte adgang til kataloget man henter filer fra.
>
> Det kan godt være at der ikke behøver at være en direkte
> henvisning til det katalog på forsiden, men som "ekspert"
> vil jeg gerne have den genvej, i stedet for at skulle en tur
> forbi en installationsvejledning.

Som ekspert kan du vel sætte et bogmærke til kataloget..
Jeg synes ikke der skal være direkte henvisning fra forsiden.

> Skal de to henvisninger laves om til
>
>  * Vejledning i at hente og installere ordlisten til aspell.
>  * Vejledning i at hente og installere ordlisten til ispell.
>
> (højt oppe) og
>
>  * Hent ordlisten.
>
> (langt nede)?

Jeg synes

Hent ordlisten

skal henvise til en side med vejledning til hvordan man installerer
filerne under ispell og aspell og henvisning til kataloget.

og at

Installationsvejledninger

Sune