Re: [LOCALE] da.speling.org

Sune:

> 1. Hvad med nogle forklarende sider under Hent ordlisten
> og Installationsvejledninger (istedet for bare at blive
> smidt ned i et katalog..)

Det er med vilje at kataloget med filer ligger uden en
indeks-fil, hvorimod jeg må indrømme at det er en fejl hvad
angår installationsvejledningerne.

Jeg mener, men bliver gerne korrigeret, at der bør være
direkte adgang til kataloget man henter filer fra.

Det kan godt være at der ikke behøver at være en direkte
henvisning til det katalog på forsiden, men som "ekspert"
vil jeg gerne have den genvej, i stedet for at skulle en tur
forbi en installationsvejledning.

Skal de to henvisninger laves om til

 * Vejledning i at hente og installere ordlisten til aspell.
 * Vejledning i at hente og installere ordlisten til ispell.

(højt oppe) og

 * Hent ordlisten.

(langt nede)?

> 2. under "Korrekturlæsning af den store danske ordliste"
> -> "hente en liste med ord hjem"
[...]

Det er rettet nu.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"