Re: [LOCALE] dsdo

Anders:

> Hvor tit opdateres dsdo? Her tænker jeg på de filer, man
> kan hente til aspell.

Når jeg mener det er passende. Det vil nok betyde hver gang
der er kommet et par tusinde ord til.

> Det ville være meget rart med en ugentlig opdatering
> eller sådan noget, så man ikke begynder at tilføje de
> samme ord flere gange.

Du bør nok være opmærksom på at et ord ikke kommer med i
filerne man kan hente til aspell før der er to personer der
har godkendt dem.

Der er allerede omkring 200.000 ord der står i kø for at
blive godkendt anden gang, så der er en risiko for at det
kommer til at tage lidt tid før lige netop de ord du
tilføjer kommer med i listen. - Men man kan jo altid sætte
lidt gang i processen ved at bede en af de andre aktive
redaktører om at gennemgå ens liste med ord og tilføje dem
til listen. Så er ordene godkendt to gange og de vil komme
med næste gang jeg opdaterer dsdo-udgivelsen.

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."