Re: [LOCALE] En lille grammatisk gåde - SPOILER!

On Thu, Oct 12, 2000 at 09:07:40 +0200, Henrik Christian Grove wrote:

> Jeg fandt det heller ikke i RO86, og RO/net har det heller ikke, jeg
> synes bare der var nogen i d.k.s der sagde det var der.

Som jeg også sagde i d.k.s: Kig under "bebudelse".

$ ro | grep Mariæ
bebudelse -n, -r; Mariæ bebudelsesdag.
$

Se i øvrigt f.eks. også <URL:news:sslug@sslug>
(det er et indlæg i d.k.s fra 2000-07-30 hvor Poul Erik Jørgensen
bruger ordet).

--
Byrial
http://home.worldonline.dk/~byrial/