Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

Hanne Munkholm wrote:

> Det det kostede i "medhjælperadministration" de
> foregående år regner du selvfølgelig ikke med.

Nej selvfølgelig ikke:-)
Du skrev før at maden altid var dålig til konferencer, og
egentlig kan det jo ikke undre.Det at invitere et Catering firma
indenfor er at give dem en monopolsituation
til et endog meget stor marked, ganske vist kortvarigt. Det kan
ganske vist ikke tilade sig at presse citronen uendeligt, så
bliver de berygtede. Men kunderne vil næppe brokke sig til
arangørende da maden i normalt vl være sekundært, folk går ikke
til Linux-forum primært for at spise noget godt mad.

> Det er nok en god ide med små tallerkner. men du hører
> ikke til dem der skulle spise, da der ikke var mere
> aftensmad udover ris tilbage, det år hvor vi rent
> faktisk gjorde noget i den retning, vel?

Næppe det ville jeg helt sikkert havde været i stand til at
huske:-)
Men der må der være en måde at styre det på så. Så man holder
noget tilbage
til dem der har pligter under normal spisetid.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]