Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

On Mon, 4 Mar 2002, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg anser det egentlig ikke som noget problem. Den besparelse der
> ligger i at undgå alt det administration der er ved at opkræve
> betalinger+ den besparelse der er på at at cateringfirmaet skal
> tjæne penge skulle være tilstrække til at man kan lave en rigelig
> madberegning.

Det det kostede i "medhjælperadministration" de
foregående år regner du selvfølgelig ikke med.

> I øvrigt er en måde er at sørge for en tilfredstillede fordeling
> at der ikke er kæmpe store tallerkner, det betyder at folk må gå
> flere gange. Så alle i alt fald for en portion.

Det er nok en god ide med små tallerkner. men du hører
ikke til dem der skulle spise, da der ikke var mere
aftensmad udover ris tilbage, det år hvor vi rent
faktisk gjorde noget i den retning, vel?

/hanne

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]