Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

Hanne Munkholm wrote:

> Disclaimer: Jeg var ikke medarrangør i år. Og jeg synes
> heller ikke maden var god, slet ikke til prisen. Det
> var den heller ikke til NordU som jeg var på Februar...
> jeg er ved at vænne mig til at man får lousy mad på
> konferencer.
>
> Men hvordan ville du sikre med sådan en buffet at der
> var nok? Nogle gange æder folk simpelthen dobbelt så
> meget som man regnede med - især hvis maden er god,
> hvilket er et godt argument for at lave den ringe...
> /hanne

LOL

Jeg anser det egentlig ikke som noget problem. Den besparelse der
ligger i at undgå alt det administration der er ved at opkræve
betalinger+ den besparelse der er på at at cateringfirmaet skal
tjæne penge skulle være tilstrække til at man kan lave en rigelig
madberegning.

I øvrigt er en måde er at sørge for en tilfredstillede fordeling
at der ikke er kæmpe store tallerkner, det betyder at folk må gå
flere gange. Så alle i alt fald for en portion.

Det at alle mennesker måske ikke lige akkurat for alt det som de
kunne havde ønsket sig, det er ikke målet, selv om det måske nok
er ønskeligt. Bare folk får mad nok så de kan klare sig, og
slipper billigt rent prismæssigt.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]