Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

On Mon, 4 Mar 2002, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg vurdere at alle de tilstedeværende vel lagde mindst 50K. For
> det halve kan man altså komme langt, hvis man fastprisentrere med
> en elller anden slagtermester der gør
> i den slags buffetter.

Disclaimer: Jeg var ikke medarrangør i år. Og jeg synes
heller ikke maden var god, slet ikke til prisen. Det
var den heller ikke til NordU som jeg var på Februar...
jeg er ved at vænne mig til at man får lousy mad på
konferencer.

Men hvordan ville du sikre med sådan en buffet at der
var nok? Nogle gange æder folk simpelthen dobbelt så
meget som man regnede med - især hvis maden er god,
hvilket er et godt argument for at lave den ringe...
/hanne

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]