Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

On Sun, 3 Mar 2002, Kristian Vilmann wrote:

> jamen tak fordi nogen gad at komme :)

Det var ret heldigt!!! :-)

> Vi gør hvad vi kan.

og det var godt.

> Vi har ikke haft noget "hvad-var-godt/hvad-var-skidt" spørgeskema i
> år. Men vi er åbne for input. Bare skriv her.

Netværks/overvågnings-BoF-lokalet var igen i år for lille.

> Også meget gerne med forslag til hvordan eventulle problemer kan
> løses.

Det nemme svar: større lokale.

Alternativt skulle disse hotte emner måske droppes, og så køre
dem som alm. hygge-møder i løbet af året.

> Det ku' jo være vi finder på at lave en konference mere.......

og Øksne-hallen duer ikke rigtigt. Bella Center er for dyrt.
Forslag til større lokaler søges.

> Allerede nu ved vi, at indtjekning uden billetter tager længere tid
> end først antaget. Og løsningen er selvfølgelig flere check-in steder
> i døren.

Anyway, næste gang skriver vi: Kom i god tid
og så en link til det billede jeg tog hvor man ser en ret lang kø.

Åhja forresten, der ligger billeder på
http://linuxforum.dk/2002/pix/

mvh/hans
Hvilke softwarepatenter har du krænket idag?
se http://www.softwarepatenter.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]