Re: [KONFERENCE] Tak for en god konference.

On 03.03.2002 22:29:43 +0000, Klaus V. Slott wrote:

> Jeg vil bare istemme, igen i år var det fantastisk godt.
>
> Tak jer jer der stablede det på benene.

jamen tak fordi nogen gad at komme :)

Vi gør hvad vi kan.

Vi har ikke haft noget "hvad-var-godt/hvad-var-skidt" spørgeskema i år.
Men vi er åbne for input. Bare skriv her.
Også meget gerne med forslag til hvordan eventulle problemer kan løses.

Det ku' jo være vi finder på at lave en konference mere.......

Allerede nu ved vi, at indtjekning uden billetter tager længere tid end
først antaget. Og løsningen er selvfølgelig flere check-in steder i
døren.

Det gode ved dette års billetløse konference er at arbejdet med at sælge
billeterne har været næsten ikke eksisterende.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

- En kulturminister kan da ikke hedde Brian.....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]