Re: [KONFERENCE] Tak til coord-gruppen for en god konference!

On Sun, 3 Mar 2002, Anne Østergaard wrote:

> Tak til coord-gruppen for en god konference!
>
> Vi har gjort det igen- afholdt det femte LinuxForum, men uden jeres
> kæmpeindsats var det ikke blevet til noget. Stor tak til jer alle! I kan
> bare det der med konferencer.
>
> Det store arbejde I har ydet, har stået på gennem flere måneder, og i år
> kan vi så alle sammen sidde her i dag og se at det var rigtigt, fordi
> det findes på video.
>
> Det er næsten lige som om, at man havde været der:-)))

Det er ca. 6 mdr. arbejde - 1500 mails i coord +
en bunke mails direkte mellem folk. Masser af
telefonsamtaler - men jeg tror faktisk kun coord har
været samlet fire gange før konferencen :)

Udover det faktiske facts så handler det i høj grad om
at vi synes det er sjovt og hyggeligt at lave det
sammen :)

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
*BSD-konference kommer 2. marts 2002 i Symbion.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]