Re: [KONFERENCE] zsh.

Hanne Munkholm writes:
> Min umiddelbare reaktion er at jeg er imod - det er
> bash folk får installeret med deres Linux distribution.
> Lær dem at bruge det. Jeg synes ikke bash skal slettes
> af emnelisten.

	Jamen, der eksisterer allerede masse a dokumentation
	paa Bash, inkl, howtos og en Oreilly.

	Skal vi kun snakke om de kendte ting, som kommer pakket
	med linux ?

	Hvis shell'en var /bin/sh som i FreeBSD, vil der vaere
	en snak om det ?

--
[ In 14 days, 17 hours and 38 minutes, this line might fail Y2K compliance ]
y2k -- an occasion to remember how far we haven't come in the last 2000 years.