Re: [KONFERENCE] zsh.

"Jesper K. Pedersen" wrote:

> Jeg kan se at BASH er blevet sat på listen over ønskede emner.
>
> Jeg kan oplyse at jeg for cirka to uger siden skiftede til ZSH (skiftede
> fra TCSH - har dog af og til brugt lidt bash).
>
> zsh er både TCSH og BASH vældig overlegen! Så mit forslag er at vi overvejer
> at skifte bash ud med zsh i emne oversigten.

Min umiddelbare reaktion er at jeg er imod - det er
bash folk får installeret med deres Linux distribution.
Lær dem at bruge det. Jeg synes ikke bash skal slettes
af emnelisten.

Ikke dermed sagt at vi ikke kan have noget om zsh også.

> Så vil jeg gerne holde et foredrag om zsh.

Det er noteret.

> Mvh Jesper.
>
> PS: Hvem ved, måske når jeg også at lave et "The Dotfile Generator" modul
> til zsh inden konferencen ;-)

;-)))

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\        http://www.aub.dk/~luke/

Only wimps use tape backup: _real_ men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it;)