zsh.

Jeg kan se at BASH er blevet sat på listen over ønskede emner.

Jeg kan oplyse at jeg for cirka to uger siden skiftede til ZSH (skiftede
fra TCSH - har dog af og til brugt lidt bash).

zsh er både TCSH og BASH vældig overlegen! Så mit forslag er at vi overvejer
at skifte bash ud med zsh i emne oversigten.

Så vil jeg gerne holde et foredrag om zsh.

Mvh Jesper.

PS: Hvem ved, måske når jeg også at lave et "The Dotfile Generator" modul
til zsh inden konferencen ;-)